Кеген ауданының «Сарсенбай Бейсембетұлы атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі https://beisembetuly-kegen.mektebi.kz/ ru Кеген ауданының «Сарсенбай Бейсембетұлы атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі DataLife Engine Қамқоршылық кеңес құрамы бұйрық https://beisembetuly-kegen.mektebi.kz/popechitelskij-sovet/amorshyly-kees-ramy/57-amorshyly-kees-ramy-bjry.html https://beisembetuly-kegen.mektebi.kz/popechitelskij-sovet/amorshyly-kees-ramy/57-amorshyly-kees-ramy-bjry.html

«С.Бейсембетұлы атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен»коммуналдық мемлекеттік мекемесі



Бұйрық № 151.1



Қамқоршылық кеңес мүшелігін құру туралы


ҚР БҒМ 27.07.2017 ж.  №355 бұйрығымен бекітілген «Білім беру ұйымдарында қамқоршылық кеңестің жұмысын ұйымдастыру және оны сайлау тәртібінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» сәйкес, «Алматы облысы білім басқармасының ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің 2022  жылғы   қаңтардағы– бн/қ бұйрығы негізінде БҰЙЫРАМЫН:

1.     «С.Бейсембетұлы атындағы  орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен»  коммуналдық мемлекеттік  мекемесінің қамқоршылық кеңес  мүшелерінің тізімі  құралып, кестеде көрсетілген жауапты тұлғалар  бекітілсін: 


Аты-жөні

Қамқоршылық кеңестегі атқаратын қызметі

1

Мамытбеков Қанат

Төрағасы 

2

Қыдырәлі Аман

Хатшы

3

Аумолдаев Болат

Қамқоршылық кеңестің мүшелері

4

Соқбаева Раушан

Қамқоршылық кеңестің мүшелері

5

Қоқымбаев Ренат

Қамқоршылық кеңестің мүшелері

6

Жаңғабылов Бақыт

Қамқоршылық кеңестің мүшелері

7

Мұқан Нүркен

Қамқоршылық кеңестің мүшелері


2.  Қамқоршылық кеңес мүшелерінің хатшысы болып әлеуметтік педагог 


3.  Қамқоршылық кеңес мүшелерінің отырыс  және жұмыс жоспары бекітіліп, жұмыстар жүргізілсін. 


4.   Әр тоқсанның аяғында қамқоршылық кеңес  мүшелерінің жұмысы туралы отырыс ұйымдастырылсын.


5.  Осы бұйрықтың орындалауын қадағалау директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарына жүктелсін. 


  Мектеп директоры                         М.Адинов                                      




Төраға:                                                                                       Мамытбеков Қ.     

Қамқоршылық кеңесінің мүшелері:

Аумолдаев Б.

                                                                                           Қоқымбаев Р.

                                                                                         Соқбаева Р.

                                                                                             Жаңғабылов Б

                                                                                           Қыдырәлі А.

                                                                                     Мұқан Н.




]]>
admin Mon, 04 Sep 2023 15:34:50 +0600
вакансия https://beisembetuly-kegen.mektebi.kz/main/56-vakancija.html https://beisembetuly-kegen.mektebi.kz/main/56-vakancija.html Учитель иностранного языка

от 150 000 до 200 000 тенге

Образование и воспитание

Информация о вакансии

  • Тип занятостивременная
  • График работыполный рабочий день
  • Условия труданормальные
  • СтажировкаНе предполагается
  • Опыт работы1 год
  • Образованиевысшее

Рабочих мест

1

Профессиональные навыки





Личные качества

  • Ответственность;


  • Пунктуальность;


  • Умение работать в команде;

Регион

Алматинская область, Кегенский район, с.Жаланаш


Обучитесь новым навыкам на Skills Enbek

Ваш сертификат автоматически появится в резюме


Коммунальное государственное учреждение "Средняя школа Сарсенбай Бейсембетулы с дошкольным миницентром» государственного учреждения «Отдел образования по Кегенскому району Управления образования Алматинской области»

Образование

Количество работников: 52

]]>
Учитель иностранного языка

от 150 000 до 200 000 тенге

Образование и воспитание

Информация о вакансии

  • Тип занятостивременная
  • График работыполный рабочий день
  • Условия труданормальные
  • СтажировкаНе предполагается
  • Опыт работы1 год
  • Образованиевысшее

Рабочих мест

1

Профессиональные навыки





Личные качества

  • Ответственность;


  • Пунктуальность;


  • Умение работать в команде;

Регион

Алматинская область, Кегенский район, с.Жаланаш


Обучитесь новым навыкам на Skills Enbek

Ваш сертификат автоматически появится в резюме


Коммунальное государственное учреждение "Средняя школа Сарсенбай Бейсембетулы с дошкольным миницентром» государственного учреждения «Отдел образования по Кегенскому району Управления образования Алматинской области»

Образование

Количество работников: 52

]]>
admin Thu, 03 Aug 2023 19:26:28 +0600
вакансия https://beisembetuly-kegen.mektebi.kz/main/55-vakancija.html https://beisembetuly-kegen.mektebi.kz/main/55-vakancija.html Учитель биологии

от 100 000 до 200 000 тенге

Образование и воспитание

Информация о вакансии

  • Тип занятостивременная
  • График работыполный рабочий день
  • Условия труданормальные
  • СтажировкаНе предполагается
  • Опыт работы1 год
  • Образованиевысшее

Рабочих мест

1

Профессиональные навыки




Личные качества

  • Ответственность;


  • Пунктуальность;

Регион

Алматинская область, Кегенский район, с.Жаланаш

]]>
Учитель биологии

от 100 000 до 200 000 тенге

Образование и воспитание

Информация о вакансии

  • Тип занятостивременная
  • График работыполный рабочий день
  • Условия труданормальные
  • СтажировкаНе предполагается
  • Опыт работы1 год
  • Образованиевысшее

Рабочих мест

1

Профессиональные навыки




Личные качества

  • Ответственность;


  • Пунктуальность;

Регион

Алматинская область, Кегенский район, с.Жаланаш

]]>
admin Thu, 03 Aug 2023 19:25:25 +0600
вакансия https://beisembetuly-kegen.mektebi.kz/main/54-vakancija.html https://beisembetuly-kegen.mektebi.kz/main/54-vakancija.html Учитель математики (алгебра и геометрия)

от 150 000 до 200 000 тенге

Образование и воспитание

Информация о вакансии

  • Тип занятостипостоянная
  • График работыполный рабочий день
  • Условия труданормальные
  • СтажировкаНе предполагается
  • Опыт работы1 год
  • Образованиевысшее

Рабочих мест

1

Профессиональные навыки




Личные качества

  • Адаптивность;


  • Ответственность;


  • Пунктуальность;

Регион

Алматинская область, Кегенский район, с.Жаланаш


]]>
Учитель математики (алгебра и геометрия)

от 150 000 до 200 000 тенге

Образование и воспитание

Информация о вакансии

  • Тип занятостипостоянная
  • График работыполный рабочий день
  • Условия труданормальные
  • СтажировкаНе предполагается
  • Опыт работы1 год
  • Образованиевысшее

Рабочих мест

1

Профессиональные навыки




Личные качества

  • Адаптивность;


  • Ответственность;


  • Пунктуальность;

Регион

Алматинская область, Кегенский район, с.Жаланаш


]]>
admin Thu, 03 Aug 2023 19:22:13 +0600
республикалық шахмат турнирі https://beisembetuly-kegen.mektebi.kz/main/46-respublikaly-shahmat-turnir.html https://beisembetuly-kegen.mektebi.kz/main/46-respublikaly-shahmat-turnir.html 2023 жылы 12 сәуірде
сағат 12.00-де  С.Бейсембетұлы атындағы орта мектепте  ұстаздар мен оқушылар  арасында  шахмат челленджі  өтті. Челлендждің мақсаты- шахмат  ойыны арқылы  оқушылардың зияткерлік және ақыл-ой қабілеттерін дамыту.Челленджге  мектеп оқушылары белсене қатысты.

]]>
]]> admin Wed, 12 Apr 2023 16:41:09 +0600
382 бұйрық бойынша Әлеуметік карта https://beisembetuly-kegen.mektebi.kz/aleumettik-pedagog/52-382-bjry-bojynsha-leumetk-karta.html https://beisembetuly-kegen.mektebi.kz/aleumettik-pedagog/52-382-bjry-bojynsha-leumetk-karta.html «Бекітемін»

Мектеп директоры:                                         М.Адинов


Қазақстан Республикасы оқу ағарту

 министірлігінің 2022 жылғы 

27 тамыздағы №382 бұйрығы.


«С.Бейсембетұлы атындағы  орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің Әлеуметтік паспорты


Әлеуметтік санаттар

саны

%


Барлық оқушылар

353

100


Отбасы түрі бойынша

190

100

1

Толық отбасылар

174

91,5

2

Толық емес отбасылар

16

8,4

3

Анасы жоқ балалар

2

1

4

Әкесі жоқ балалар

22

11,5

5

Көп балалы отбасылар

45

23,6

6

Аз қамтамасыз етілген отбасы

5

2,6

7

Жетім балалар, ата – анасының қамқорлығынсыз қалған балалар

0

0

8

Мүмкіндігі шектеулі балалар

0

0

9

Азаматтығы жоқ білім алушылар

0

0

10

Басқа мемлекеттің азаматы болып табылатын білім алушылар

0

0

11

Кәмлетке толмағандар ісі жөніндегі бөлімде есепте тұрғандар

0

0

12

Мектепшілік бақылау есебінде тұрғандар

0

0


Ата – ананың саны

112

100


Ата – ананың білімі


1

Жоғары, жоғарғы білімнен кейінгі

38

33,9

2

Техникалық және кәсіптік

48

42,8

3

Орта

26

23,2









Әлеуметтік педагог:                           Қыдырәлі Аман






]]>
«Бекітемін»

Мектеп директоры:                                         М.Адинов


Қазақстан Республикасы оқу ағарту

 министірлігінің 2022 жылғы 

27 тамыздағы №382 бұйрығы.


«С.Бейсембетұлы атындағы  орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің Әлеуметтік паспорты


Әлеуметтік санаттар

саны

%


Барлық оқушылар

353

100


Отбасы түрі бойынша

190

100

1

Толық отбасылар

174

91,5

2

Толық емес отбасылар

16

8,4

3

Анасы жоқ балалар

2

1

4

Әкесі жоқ балалар

22

11,5

5

Көп балалы отбасылар

45

23,6

6

Аз қамтамасыз етілген отбасы

5

2,6

7

Жетім балалар, ата – анасының қамқорлығынсыз қалған балалар

0

0

8

Мүмкіндігі шектеулі балалар

0

0

9

Азаматтығы жоқ білім алушылар

0

0

10

Басқа мемлекеттің азаматы болып табылатын білім алушылар

0

0

11

Кәмлетке толмағандар ісі жөніндегі бөлімде есепте тұрғандар

0

0

12

Мектепшілік бақылау есебінде тұрғандар

0

0


Ата – ананың саны

112

100


Ата – ананың білімі


1

Жоғары, жоғарғы білімнен кейінгі

38

33,9

2

Техникалық және кәсіптік

48

42,8

3

Орта

26

23,2









Әлеуметтік педагог:                           Қыдырәлі Аман






]]>
admin Mon, 10 Apr 2023 09:42:45 +0600
"Бала өмірінің қауіпсіздігі маңызды" атты ашық сабақ https://beisembetuly-kegen.mektebi.kz/main/48-bala-mrn-aupszdg-mayzdy-atty-ashy-saba.html https://beisembetuly-kegen.mektebi.kz/main/48-bala-mrn-aupszdg-mayzdy-atty-ashy-saba.html «Бала өмірінің қауіпсіздігі маңызды»

Отбасы тәрбиесінің негізгі мақсаты – дені сау, ұлттық сана-сезімі оянған, рухани ойлау дәрежесі биік, мәдениетті, парасатты, ар-ожданы мол, еңбекқор, білімді азаматты тәрбиелеу. Бала да жас терек сияқты, қалай тәрбиелесең, жастан қандай тәрбие берсең, ертең есейгенде жас кезіндегі алған тәрбиесі өміріне негіз болмақ. Ата-ана бала қауіпсіздігін сақтауды ең бірінші орынға қою керек.

Күн сайын еліміздің қалаларында, ауылдарында автокөліктер саны өскен сайын жол апаттары да арта түсуде. Жол көлік оқиғалары жөніндегі деректерге зер салсақ, қалалық жерлерде жаяу жүргіншілердің кінәсінен болатын оқыс оқиғалар саны едәуір көп. Оның ішіндегі жас балалардың апатқа жиі ұшырайтыны: жастай өмірмен қоштасып, орны толмас өкінішке әкелетіні немесе ауыр жарақат алып, кейбірі өмірлік мүгедек болып қалуы мүмкін. Оның себептері: көптеген оқушылар жолда жүру ережесін сақтай білмеуінде. Олар көбіне ереже талабын бұзып, асығыстық жасап, жүгіріп өтуге ұмтылады. Асыға жолға жүгіріп шыққан баланың қауіпке ұшырайтыны, өзіне ғана емес, өзгенің де өміріне қатер төндіретіні баршаңызға мәлім. Осындай оқиғаларды болдырмас үшін мектепте мұғалім, үйде ата-ана балаға үнемі жолда жүру ережесін ескертіп отыруы міндетті. Әдетте кез келген ата-ана балаларды мектепке шығарып саларда «жолдан жүгіріп өтуші болма, машина қағып кетеді» деген ескертуден аса алмайды. Бұл - әрине, жеткіліксіз.

Бастауыш сынып оқушысы үшін үйден мектепке дейінгі жол қиындықтарын білуі тиіс. Сол үшін ата-анасы баласына жол-жөнекей кездесетін қиындықтарға, жол белгілеріне көңіл бөліп, үйреткені дұрыс. Жол көлікпен қатынасатын оқушыға ата-анасы жол қиылыстарынан өтуді, көлік толық тоқтағанда түсіп, мінуіне болатынын, өз аялдамасын дұрыс білуін, бөтен көлікке отырмауын ескеріп отырғаны жөн.

Бастауыш сынып оқушыларының күнделігінің алғашқы беттері, яғни баланың аты-жөні, мектебі, сыныбы, мекен-жайы, үй телефоны, әке-шешесінің ұялы телефондары, мектеп телефоны толық жазылып, баланың фотосы жапсырылуы тиіс. «Менің мектепке барар жолым» кестесі анық сызылып, қандай көшелерден, қандай қиылыстан, қай үйлердің арасынан жүретіні қызыл бағытпен сызылып көрсетілуі тиіс. Бастауыш сынып оқушыларының әсіресе 1-2 сынып оқушыларының мектепке әке-шешелері міндетті түрде өздері әкеліп-әкетуі керек.

Ата-ана баласына мектепке, көшеге, дүкенге барада үнемі мынаны ескеріп отыруы керек:

- Таныс емес, бөтен адаммен сөйлеспе;

- Мас және қауіпті адамнан алыс жүр;

- Бөтен адаммен подъезге, подвалға, лифтіге кірме;

- Сені артыңнан қуса, көп адамдар арасына жүгір.

Жалпы ата-ана баласының қайда және кіммен ойнап жүргенін білуі керек. Мектепке кешікпей баруын, үйге уақытысында келуін қадағалағаны абзал.

Баланың жарақат алуы көбінесе мектеп пен үй арасында болады. Көшеде ұзақ ойнап жүріп қалған бала міндетті түрде қиын жағдайға тап болуы мүмкін (балалармен ойнап жүріп ерегісіп, төбелесіп қалуы, бір-бірінің заттарын тартып алуы, бөтен бұзақы балалардың көзіне түсуі және олардың ақша талап етуі, дүкеннен жарылғыш заттарды сатып алып ойнауы, т.с.с.). Ата-ана балаға артық ақша бермеуі керек. Үшкір заттар мен газды балондар алып жүрмеуін қадағалауы қажет.

Көбінесе ата-ана жұмыста болып, бала үйде жалғыз қалатын кездер болады. Балаға техника қауіпсіздік ережелерін және мынаны ескертіп отыруы керек: үйде жалғыз қалғанда электр жүйесіне жақындамау, газ плитасына тиіспеу, терезені ашпау, бөтен кісіге есік ашпау, т.с.с. Ата-анасының әрбір ескертуін ұмытпай, ереже талабын бұлжытпай орындаған балалардың әр түрлі сәтсіздіктен аулақ болатыны шындық.

Құрметті ата-ана, балаларыңызды жолда қараусыз қалдырмаңыз, жолда жүру ережесін сақтауда балаларыңызға үлгі болыңыздар. Егеменді еліміздің болашағы – балалар. Сондықтан бала өмірінің қауіпсіздігіне немқұрайлы қарамайық.


]]>
«Бала өмірінің қауіпсіздігі маңызды»

Отбасы тәрбиесінің негізгі мақсаты – дені сау, ұлттық сана-сезімі оянған, рухани ойлау дәрежесі биік, мәдениетті, парасатты, ар-ожданы мол, еңбекқор, білімді азаматты тәрбиелеу. Бала да жас терек сияқты, қалай тәрбиелесең, жастан қандай тәрбие берсең, ертең есейгенде жас кезіндегі алған тәрбиесі өміріне негіз болмақ. Ата-ана бала қауіпсіздігін сақтауды ең бірінші орынға қою керек.

Күн сайын еліміздің қалаларында, ауылдарында автокөліктер саны өскен сайын жол апаттары да арта түсуде. Жол көлік оқиғалары жөніндегі деректерге зер салсақ, қалалық жерлерде жаяу жүргіншілердің кінәсінен болатын оқыс оқиғалар саны едәуір көп. Оның ішіндегі жас балалардың апатқа жиі ұшырайтыны: жастай өмірмен қоштасып, орны толмас өкінішке әкелетіні немесе ауыр жарақат алып, кейбірі өмірлік мүгедек болып қалуы мүмкін. Оның себептері: көптеген оқушылар жолда жүру ережесін сақтай білмеуінде. Олар көбіне ереже талабын бұзып, асығыстық жасап, жүгіріп өтуге ұмтылады. Асыға жолға жүгіріп шыққан баланың қауіпке ұшырайтыны, өзіне ғана емес, өзгенің де өміріне қатер төндіретіні баршаңызға мәлім. Осындай оқиғаларды болдырмас үшін мектепте мұғалім, үйде ата-ана балаға үнемі жолда жүру ережесін ескертіп отыруы міндетті. Әдетте кез келген ата-ана балаларды мектепке шығарып саларда «жолдан жүгіріп өтуші болма, машина қағып кетеді» деген ескертуден аса алмайды. Бұл - әрине, жеткіліксіз.

Бастауыш сынып оқушысы үшін үйден мектепке дейінгі жол қиындықтарын білуі тиіс. Сол үшін ата-анасы баласына жол-жөнекей кездесетін қиындықтарға, жол белгілеріне көңіл бөліп, үйреткені дұрыс. Жол көлікпен қатынасатын оқушыға ата-анасы жол қиылыстарынан өтуді, көлік толық тоқтағанда түсіп, мінуіне болатынын, өз аялдамасын дұрыс білуін, бөтен көлікке отырмауын ескеріп отырғаны жөн.

Бастауыш сынып оқушыларының күнделігінің алғашқы беттері, яғни баланың аты-жөні, мектебі, сыныбы, мекен-жайы, үй телефоны, әке-шешесінің ұялы телефондары, мектеп телефоны толық жазылып, баланың фотосы жапсырылуы тиіс. «Менің мектепке барар жолым» кестесі анық сызылып, қандай көшелерден, қандай қиылыстан, қай үйлердің арасынан жүретіні қызыл бағытпен сызылып көрсетілуі тиіс. Бастауыш сынып оқушыларының әсіресе 1-2 сынып оқушыларының мектепке әке-шешелері міндетті түрде өздері әкеліп-әкетуі керек.

Ата-ана баласына мектепке, көшеге, дүкенге барада үнемі мынаны ескеріп отыруы керек:

- Таныс емес, бөтен адаммен сөйлеспе;

- Мас және қауіпті адамнан алыс жүр;

- Бөтен адаммен подъезге, подвалға, лифтіге кірме;

- Сені артыңнан қуса, көп адамдар арасына жүгір.

Жалпы ата-ана баласының қайда және кіммен ойнап жүргенін білуі керек. Мектепке кешікпей баруын, үйге уақытысында келуін қадағалағаны абзал.

Баланың жарақат алуы көбінесе мектеп пен үй арасында болады. Көшеде ұзақ ойнап жүріп қалған бала міндетті түрде қиын жағдайға тап болуы мүмкін (балалармен ойнап жүріп ерегісіп, төбелесіп қалуы, бір-бірінің заттарын тартып алуы, бөтен бұзақы балалардың көзіне түсуі және олардың ақша талап етуі, дүкеннен жарылғыш заттарды сатып алып ойнауы, т.с.с.). Ата-ана балаға артық ақша бермеуі керек. Үшкір заттар мен газды балондар алып жүрмеуін қадағалауы қажет.

Көбінесе ата-ана жұмыста болып, бала үйде жалғыз қалатын кездер болады. Балаға техника қауіпсіздік ережелерін және мынаны ескертіп отыруы керек: үйде жалғыз қалғанда электр жүйесіне жақындамау, газ плитасына тиіспеу, терезені ашпау, бөтен кісіге есік ашпау, т.с.с. Ата-анасының әрбір ескертуін ұмытпай, ереже талабын бұлжытпай орындаған балалардың әр түрлі сәтсіздіктен аулақ болатыны шындық.

Құрметті ата-ана, балаларыңызды жолда қараусыз қалдырмаңыз, жолда жүру ережесін сақтауда балаларыңызға үлгі болыңыздар. Егеменді еліміздің болашағы – балалар. Сондықтан бала өмірінің қауіпсіздігіне немқұрайлы қарамайық.


]]>
admin Mon, 03 Apr 2023 16:46:37 +0600
олимпиада жүлдегері https://beisembetuly-kegen.mektebi.kz/main/43-olimaiada-zhldeger.html https://beisembetuly-kegen.mektebi.kz/main/43-olimaiada-zhldeger.html ]]> admin Wed, 29 Mar 2023 17:07:20 +0600 пед кеңес https://beisembetuly-kegen.mektebi.kz/ou-dstemelk-zhmys/pedagogikalyk-kenesi-bujryktar-men-hattamalar/44-ped-kees.html https://beisembetuly-kegen.mektebi.kz/ou-dstemelk-zhmys/pedagogikalyk-kenesi-bujryktar-men-hattamalar/44-ped-kees.html «С.Бейсембетұлы  атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» комуналдық мемлекеттік мекемесі

2022-2023 оқу жылының 3 –ші тоқсанындағы
 оқу үлгерімін талдау


2022-2023 оқу жылындағы 3-ші тоқсанның басында мектепте 348 оқушы оқыды. Тоқсан бойы оқушылар қозғалысы:6 оқушы келіп,1 оқушы кетті. Тоқсанның соңында оқушы саны – 353, оның ішінде қазақ сыныптары бойынша:

  • 1–4 сынып–62оқушы;
  • 5–9 сынып–105 оқушы;
  • 10–11 сынып–24оқушы;
  • Орыс сыныптары бойынша:
  • 1–4 сынып–63оқушы;
  • 5–9 сынып– 80 оқушы;
  • 10–11 сынып–19оқушы;


Білім алушылар контингенті


Білім алушы саны

Бастауышмектеп

Негізгімектеп

Орта мектеп

Барлығы

Білімалушылардың саны/қазақ сынып/

62

105

24

191

Білімалушылардың саны/орыс сынып/

63

80

19

162

Білімалушылардыңжалпы саны

125

185

43

353

Сыныптыңжалпы саны

8

10

4

22


2022-2023 оқу жылының төрттен үш бөлігінде  білім алушылардың келуі мен кетуін  салыстырмалы   талдау




Тоқсан

Тоқсан басындағы оқушы саны

Кеткен оқушы саны

Келген оқушы саны

Тоқсан соңындағы оқушы саны

Динамика

1-тоқсан

356

4

-

352

-4

2-тоқсан

352

5

1

348

-4

3-тоқсан

348

1

6

353

+5



2022/2023 оқужылының 3-ші тоқсанындағы
 оқу үлгерімінің нәтижесі мен білім сапасы


Сынып

Оқушы саны

Үздіктер

Екпінділер

Үлгермейтіндер

Сапа %

Үлгеріим сапасы %

1

1 «А»

18

-

-

-

-

100%

2

1«Б»

18

-

-

-

-

100%

3

2 «А»

16

5

5


62 %

100%

4

2«Б»

17

7

2


53%

100%

5

3 «А»

14

3

5


57 %

100%

6

3«Б»

13

3

7


76 %

100%

7

4 «А»

14

3

6


64 %

100%

8

4«Б»

15

3

8


73 %

100%

9

5 «А»

17

1

6


41 %

100%

10

5«Б»

14

3

6


64 %

100%

11

6 «А»

25

1

12


52 %

100%

12

6«Б»

17

4

6


59 %

100%

13

7 «А»

17

1

7


47%

100%

14

7«Б»

18

4

5


50 %

100%

15

8 «А»

25

0

14


56 %

100%

16

8«Б»

10

2

3


50 %

100%

17

9 «А»

21

2

10


57  %

100%

18

9«Б»

21

3

11


67 %

100%

19

10 «А»

14

3

4


50 %

100%

20

10«Б»

10

2

5


 70 %

100%

21

11«А»

10

2

5


70 %

100%

22

11«Б»

9

3

5


89 %

100%

1-11

22

353

57

131


59,3%

100%


2022/2023 оқу жылының    3-ші тоқсанындағы
 білім алушылар қозғалысы

Оқу деңгейлері



1-ші тоқсанының  басындағы
 білім алушылар қозғалысы

келді

кетті

3-ші тоқсанның   соңындағы
 білім алушылар саны 

Жалпы бастауыш білім беру

1-4-ші сыныптар

-


-

125

Негізгі орта білім беру 5-9-шы сыныптар 

3

Әблез Әлихан

Бектенбекова Меруерт

Сурамысов Ринат


Бектенбекова Меруерт


185

Жалпы орта білім беру 10-11-ші сыныптар

3

Ербол Мадияр

Әріп Мағжан

Чистов Дмитрий

-

43


Жиыны 348


6


1


353


Бастауыш  мектеп оқушыларының білім, машық және дағды саласының жай-күйі


Сынып

тар

Оқушы саны

Үздіктер

Екпінділер

Бір «4» бар

Үлгермейтіндер

Бір «3» бар

үлгермеушілер

Сапа %

Үлгерім сапасы %

1

1 «А»








%

100%

2

1«Б»








%

100%

3

2 «А»

16

5

5

-


-


62 %

100%

4

2«Б»

17

7

2

1


1


53%

100%

5

3 «А»

14

3

5

-


-


57 %

100%

6

3«Б»

13

3

7

-


-


76 %

100%

7

4 «А»

14

3

6

1


2


64 %

100%

8

4«Б»

15

3

8

-


-


73 %

100%


Ортаңғы буын  оқушыларының білім, машық және дағды саласының жай-күйі


Сынып

тар

Оқушы саны

Үздіктер

Екпінділер

Бір «4» бар

Үлгермейтіндер

Бір «3» бар

Үлгермеушілер

Сапа %

Үлгерім сапасы %

1

5 «А»

17

1

6

1


1


41 %

100%

2

5«Б»

14

3

6

-


1


64 %

100%

3

6 «А»

25

1

12

2


1


 52 %

100%

4

6«Б»

17

4

6

1


1


59 %

100%

5

7 «А»

17

1

7

-


-


47 %

100%

6

7«Б»

18

4

5

-


1


50 %

100%

7

8 «А»

25

0

14

1


-


56 %

100%

8

8«Б»

10

2

3

-


-


50 %

100%

9

9 «А»

21

2

10

-


-


57 %

100%

10

9«Б»

21

3

11

-


1


67 %

100%

Ересек буын  оқушыларының білім, машық және дағды саласының жай-күйі


Сынып

тар

Оқушы саны

Үздіктер

Екпінділер

Бір «4» бар

Үлгермейтіндер

Бір «3» бар

үлгермеушілер

Сапа %

Үлгерім сапасы %

1

10«А»

14

3

4

-


-


50 %

100%

2

10«Б»

10

2

5

-


-


70 %

100%

3

11«А»

10

4

4

-


1


80 %

100%

4

11«Б»

9

3

5

-


-


89 %

100%

Сыныптар бойынша бір «4» бар оқушы санының динамикасы

тоқсан

Оқушы саны

2-ші сыныптар

3-ші сыныптар

4-ші сыныптар

5-ші сыныптар

6-шы сыныптар

7-ші сыныптар

8-ші сыныптар

9-сыныптар

10-ші сынып

тар

11-ші сыныптар

3-ші тоқсан

7

2 «Б»-1


4 «А»-1

5 «А»-1

6 «Б»-1,

6 «А»-2


8 «А»-1





Пәндер   бойынша бір «4» бар оқушы санының динамикасы

тоқсан

Орыс тілі/ орыс әдебиеті

Математика/

геометрия

география

Қазақстан

тарихы

3-ші тоқсан

4 «А» Дүйсенбай Абылай

5 «А»-Дүкен Айдана,8 «А»-Жұмашқызы Аяулым

2 «Б»-

Манияр Әмір

6 «А»-Қасым Рамазан,

Нұқан Балым

6 «Б»-Нұрмуханбет Ақбілек

Сыныптар бойынша бір «3» бар оқушы санының динамикасы

тоқсан

Оқушы саны

2-ші сыныптар

3-ші сыныптар

5-ші сыныптар

6-шы сыныптар

7-ші сыныптар

9-сыныптар

10-ші сыныптар

11-ші сыныптар

3-ші тоқсан

10

2 «Б»-1

4 «А»-2

5 «Б»-1,

5 «А»-1

6 «Б»-1,

6 «А»-1

7 «Б»-1

9 «Б»-1


11 «А»-1


Пәндер  бойынша бір «3» бар оқушы санының динамикасы

тоқсан

Орыс тілі

Математика,геометрия

Қазақ тілі

Биология/

Жаратылыстану

3-ші тоқсан

2 «Б»-Таң Аңсар,4 «А»-Баймұхамет Аңсар, Жұмашқызы Үміт 

9 «Б»-Кәдірбай Елдос,

7 «Б»-Ұзақ Иманғали,5 «А»-Құрманжан Айжан

11 «А», Еркінбек Даналық ,6 «А»-Мұрат Аян

6 «Б»-Абай Арсен

5 «Б»-Айдарбек Арсен

2022-2023 оқу жылының   3-ші тоқсанындағы
 оқу сатылары бойынша оқу үлгерімінің нәтижесі мен білім сапасы 


Сынып

Оқушы саны

Үздіктер

Екпінділер

Үлгермейтіндер

Сапа %

Үлгерім сапасы %

1

2–4/қазақ/

44

11

16


61 %

100%

2

2–4/орыс/

45

13

17


66 %

100%

3

5–9  /қазақ/

105

5

49


51 %

100%

4

5-9  /орыс/

80

16

31


58 %

100%

5

10–11/қазақ/

24

7

8


62 %

100%

6

10-11 /орыс/

19

5

10


78 %

100%

Жиыны

2–11 жалпы

317

57

131


59,3%

100%


Жиыны:

үздіктер–57 оқушы;

екпінділер–131 оқушы;

үлгермейтіндер– жоқ

  • сапа – 59 %
  • оқуүлгерімі– 100%.

Тұжырым: Күнделік.кз бойынша 1 сабақтан «3», «4» болып қалған оқушылармен 3-тоқсанда қосымша жұмыстар жасау арқылы  білім сапасын көтеру. 

Ұсыныс: Білім сапасы төмен көрсеткіш көрсеткенсыныптарын  әкімшілік бақылауға алу. Негізгі пәндерге сабақтарына қатысу


Бастауыш буындағы  оқу   үлгерімі  мен сапасының  динамикасы (1-ші,2-ші,3-ші,4-ші тоқсан аралығында)

сыныптар

1-ші тоқсандағы     оқу үлгерімі %

2-ші тоқсандағы     оқу үлгерімі %

3-ші тоқсандағы     оқу үлгерімі %

динамикасы

1-тоқсандағы оқу сапасының %

2-тоқсандағы оқу сапасының %

3-тоқсандағы оқу сапасының %

динамикасы

1 «А»









1 «Б»









2 «А»

56%

62 %

62 %

+6





2 «Б»

64%

58 %

53%

-6,-5





3 «А»

53%

64 %

57 %

+11,-7





3 «Б»

57%

69 %

76 %

+12,+7





4 «А»

64%

50 %

64 %

-14,+14





4«Б»

60%

60 %

73 %

+13







Орта  буындағы   оқу  үлгерімі  мен сапасының   динамикасы (1-ші,2-ші,3-ші,4-ші тоқсан аралығында)

сыныптар

1-ші тоқсандағы     оқу үлгерімі %

2-ші тоқсандағы     оқу үлгерімі %

3-ші тоқсандағы     оқу үлгерімі %

динамикасы

1-тоқсандағы оқу сапасының %

2-тоқсандағы оқу сапасының %

3-тоқсандағы оқу сапасының %

динамикасы

5 «А»

23%

43 %

41%

+20,-2





5 «Б»

40%

 42 %

64%

+2,+22





6 «А»

50%

52 %

52 %

+2





6 «Б»

44%

70 %

59 %

+26,-11





7 «А»

41%

41 %

47 %

+6





7 «Б»

44%

50 %

50 %

+6





8 «А»

50%

52 %

56 %

+2,+4





8«Б»

40%

50 %

50 %

+10





9 «А»

25%

35 %

57 %

+10,+22





9 «Б»

57%

57 %

67 %

10





Ересек буындағы  оқу   үлгерімі  мен сапасының  динамикасы (1-ші,2-ші,3-ші,4-ші тоқсан аралығында)

сыныптар

1-ші тоқсандағы     оқу үлгерімі %

2-ші тоқсандағы     оқу үлгерімі %

3-ші тоқсандағы     оқу үлгерімі %

динамикасы

1-тоқсандағы оқу сапасының %

2-тоқсандағы оқу сапасының %

3-тоқсандағы оқу сапасының %

динамикасы

10 «А»

30%

53 %

50 %

+30,-3





10«Б»

70%

70 %

70 %

-





11 «А»

80%

90 %

80 %

+10,-10





11 «Б»

100%

100 %

88%

-12





Жалпы 1-11

50 %

56 %

59 %

+6,+3






Оқушылардың 3 жыл ішіндегі оқу үлгерімі мен білім сапасын салыстырмалы талдау (2019–2021 жж.)


2019-2020

оқужылы

2020-2021

оқужылы

2021-2022

оқужылы


Динамикасы


Оқуүлгерімінің %

Сапа %


Оқуүлгерімінің %

Сапа %


Оқуүлгерімінің %

Сапа %


100%

65%

100%

69%

100%

62%

+4%,-7%










Оқушылардың 3 жылішіндегіоқуүлгерімі мен білімсапасынсалыстырмалыталдау (2019–2022 жж.)


Оқусатылары

2019-2020

      оқужылы

2020-2021

            оқужылы

2021-2022

               оқужылы


Динамика



Оқуүлгерімі%

Сапа %

Оқуүлгерімі%

Сапа %

Оқуүлгерімі

%

Сапа %

1–4 сынып

100%

69%

100%

52%

100%

45%

-17%,-7%

5–9 сынып

100%

59%

100%

66%

100%

55%

+7%,-11%

10–11 сынып

100%

73%

100%

86%

100%

90%

+13%,+4%

жалпы

100%

65%

100%

69%

100%

62%

+4%,-7%










Жалпыбілімберетінпәндербойыншабілімсапасы /қазақ сыныптары/


Пән

Сынып

Қазақтілі

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Жалпы

Оқушы саны

16

14

14

17

25

17

25

21

-

-

149

«5»

5

4

6

3

6

7

6

4



41

«4»

7

5

7

5

9

5

15

10



63

«3»

4

5

1

9

10

5

4

7



45

«2»












Сапа %

68%

65%

92

47%

56%

70%

84%

66%

%

%

70%

Оқуүлгерімінің%

100%

100%

100

100%

100%

100%

100%

100%

%

%

100%

 Әдебиеттік     оқу/Қазақ    

  әдебиеті












Оқушы саны

16

14

14

17

25

17

25

21

14

10

173

«5»

6

3

5

4

7

7

4

4

6

6

52

«4»

5

8

8

4

8

4

18

10

5

4

74

«3»

5

3

1

9

10

6

3

7

3


47

«2»












сапа %

68%

64%

92

47%

60%

64%

88%

66%

78%

100%

72%

Оқуүлгерімінің %

100%

100%

100

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

Орыстілі /орыс тілі мен әдебиеті












Оқушы саны

16

14

14

17

25

17

25

21

14

10

173

«5»

8

5

4

1

3

1

2

4

3

4

35

«4»

2

8

5

6

14

7

15

10

5

6

78

«3»

6

1

5

10

8

9

8

7

6


50

«2»












Сапа %

71%

74%

64

41%

68%

47%

68%

66

57 %

100%


65%

Оқуүлгерімінің %

100%

100%

100

100%

100%

100%

100%

100

100%

100%

100%

Шетел  тілі












Оқушы саны

16

14

14

17

25

17

25

21

14

10

173

«5»

6

5

4

3

5

2

5

3

3

7

43

«4»

5

3

8

7

13

7

12

12

5

3

75

«3»

5

6

2

7

7

8

8

6

6


55

«2»












Сапа %

68%

64%

85

58%

72%

52%

68%

71

57%

100%

68%

Оқуүлгерімінің %

100%

100%

100

100%

100%

100%

100%

100

100%

100%

100%

Математика /алгебра












Оқушы саны

16

14

14

17

25

17

25

21

14

10

173

«5»

5

6

7

4

8

4

4

2

3

4

47

«4»

6

3

6

8

10

7

17

13

6

4

80

«3»

5

5

1

5

7

6

4

6

5

2

46

«2»












сапа %

66%

69%

92

70%

72%

64%

84%

71

64%

80%

73%

Оқуүлгерімінің %

100%

100%

100

100%

100%

100%

100%

100

100%

100%

100%

Геометрия












Оқушы саны




-


17

25

21

14

10

87

«5»






4

4

3

3

4

18

«4»






7

18

12

8

6

51

«3»






6

3

6

3


18

«2»












сапа %

%

%

%

%

%

64%

88%

71

78%

100%

79%

Оқуүлгерімінің %

%

%

%

%

%

100%

100%

100

100%

100%

100%

Жаратылыстану/география 












Оқушы саны

-

14

14

17

25

17

25

21

14

10

157

«5»


4

6

4

5

2

5

6

6

5

49

«4»


5

8

5

9

7

12

8

5

5

64

«3»


5


8

11

8

8

7

3


50

«2»












Сапа %


64%

100

52%

56 %

52%

68%

66

78%

100%

68%

Оқуүлгерімінің %


100%

100

100%

100%

100%

100%

100

100%

100%

100%

Физика












Оқушы саны




-

-

17

25

21

14

10

87

«5»






4

3

2

5

7

21

«4»






7

13

10

3

3

36

«3»






6

9

9

6


30

«2»












Сапа %

%

%

%

%

%

64%

64%

57

57%

100%

65%

Оқуүлгерімінің %

%

%

%

%

%

100%

100%

100

100%

100%

100%

Химия












Оқушы саны




-

-

-

25

21

14

10

70

«5»







6

2

3

5

16

«4»







11

12

4

4

31

«3»







8

7

7

1

23

«2»












Сапа %

%

%

%

%

%

%

68%

66

50%

90%

67%

Оқуүлгерімінің %

%

%

%

%

%

%

100%

100

100%

100%

100%

Биология












Оқушы саны




-


17

25

21

14

10

87

«5»






5

9

4

4

4

26

«4»






7

9

12

7

5

40

«3»






5

7

5

3

1

21

«2»












Сапа %

%

%

%

%

%

70%

72%

76

78%

90%

76%

Оқуүлгерімінің %

%

%

%

%

%

100%

100%

100

100%

100%

100%

Қазақстан тарихы












Оқушы саны




17

25

17

25

21

14

10

129

«5»




3

4

3

2

2

3

4

21

«4»




6

17

6

19

14

8

6

76

«3»




8

4

8

4

5

3


32

«2»












Сапа %

%

%

%

52%

84%

52%

84%

76

78%

100%

75%

Оқуүлгерімінің %

%

%

%

100%

100%

100%

100%

100

100%

100%

100%

Дүниежүзі  тарихы 












Оқушы саны




-


-

-

-

-

-


«5»












«4»












«3»












«2»












Сапа %












Оқуүлгерімінің %












информатика






-


-




Оқушы саны









14

10

24

«5»









4

4

8

«4»









7

6

13

«3»









3


3

«2»












Сапа %









78%

100%

88%

Оқуүлгерімінің %









100%

100%

100%

Құқық негіздері








-


-


Оқушы саны












«5»












«4»












«3»












«2»












Сапа %












Оқуүлгерімінің%












Дүниетану



-









Оқушы саны












«5»












«4»












«3»












«2»












Сапа %

%

%

%

%

%

%

%

%

%

%

%

Оқуүлгерімінің%

%

%

%

%

%

%

%

%

%

%

%










Жалпыбілімберетінпәндербойыншабілімсапасы  /орыс сынытары/


Пән

Сынып


Қазақ тілі

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

жалпы

Оқушы саны

17

13

15

-

-


-

-

-

-

45

«5»

8

6

5








19

«4»

4

6

9








19

«3»

5

1

1








7

«2»












Сапа %

70%

92%

93%

%

%

%

%


%

%

84%

Оқуүлгерімінің%

 100%


100%

100%

%

%

%

%

%

%

%

100%

Қазақ  тілі     мен әдебиеті












Оқушы саны




14

17

18

10

21

10

9

99

«5»




6

8

7

5

10

5

7

48

«4»




7

2

10

5

10

5

2

41

«3»




1

7

1


1



10

«2»












Сапа %

%

%

%

92%

58%

94%

100%

95%

100%

100%

89%

Оқуүлгерімінің %

%

%

%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

Орыс  тілі












Оқушы саны

17

13

15

14

17

18

10

21

-

-

125

«5»

8

5

3

4

6

5

2

5



38

«4»

2

5

8

7

8

8

3

9



50

«3»

7

3

4

3

3

5

5

7



37

«2»












Сапа %

58%

76%

73%

78%

82%

72%

50%

67%

%

%

70%

Оқуүлгерімінің %

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

%

%

100%

 Әдебиеттік оқу /орыс әдебиеті












Оқушы саны

17

13

15

14

17

18

10

21

10

9

144

«5»

8

4

3

4

6

5

2

10

5

8

55

«4»

3

7

8

9

7

6

5

10

5

1

61

«3»

6

2

4

1

4

7

3

1



28

«2»












Сапа %

64%

84%

73%

92%

76%

61%

70%

95%

100%

100%

81%

Оқуүлгерімінің %

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

Шетел тілі












Оқушы саны

17

13

15

14

17

18

10

21

10

9

144

«5»

8

4

7

3

8

6

3

8

3

7

57

«4»

6

6

7

9

7

9

5

10

7

2

68

«3»

3

3

1

2

2

3

2

3



13

«2»












сапа %

82%

76%

93%

85%

88%

83%

80%

86%

100%

100%

87%

Оқуүлгерімінің %

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

Математика /алгебра












Оқушы саны

17

13

15

14

17

18

10

21

10

9

144

«5»

8

5

3

3

6

5

3

5

5

5

48

«4»

2

5

9

8

8

9

5

10

4

4

64

«3»

7

3

3

3

3

4

2

6

1


32

«2»












сапа %

58%

76%

80%

78%

82%

77%

80%

71%

90%

100%

78%

Оқуүлгерімінің %

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

Геометрия












Оқушы саны




-


18

10

21

10

9

63

«5»






5

2

6

5

5

23

«4»






8

6

10

5

4

33

«3»






5

2

5



12

«2»












сапа %




%

%

72%

80%

76%

100%

100%

82%

Оқуүлгерімінің %




%

%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

Жаратылыстану/география 












Оқушы саны


13

15

14

17

18

10

21

10

9

127

«5»


5

4

3

7

6

5

8

3

4

45

«4»


5

9

8

6

6

5

11

6

5

61

«3»


3

2

3

4

6


2

1


21

«2»












Сапа %

%

76%

86%

78%

76%

66%

100%

90%

90 %

100%

83%

Оқуүлгерімінің %

%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

Физика












Оқушы саны





-

18

10

21

10

9

68

«5»






4

5

6

2

5

22

«4»






7

3

10

5

4

29

«3»






7

2

5

3


17

«2»












Сапа %

%

%

%

%

%

61%

80%

76%

70%

100%

75%

Оқуүлгерімінің %

%

%

%

%

%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

Химия












Оқушы саны





-

18

10

21

10

9

50

«5»






-

3

8

2

5

18

«4»







4

8

8

3

23

«3»







3

5


1

9

«2»












Сапа %

%

%

%

%

%

%

70%

76%

100%

88%

82%

Оқуүлгерімінің %

%

%

%

%

%

%

100%

100%

100%

100%

100%

Биология












Оқушы саны





-

18

10

21

10

9

68

«5»






6

2

7

4

5

24

«4»






7

6

13

5

4

35

«3»






5

2

1

1


9

«2»












Сапа %

%

%

%

%

%

72%

80%

95%

90%

100%

87%

Оқуүлгерімінің %

%

%

%

%

%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

Қазақстан тарихы












Оқушы саны




14

17

18

10

21

10

9

99

«5»




3

5

4

2

4

3

3

24

«4»




7

7

8

5

13

4

6

50

«3»




4

5

6

3

4

3


25

«2»












Сапа %

%

%

%

71%

70%

66%

70%

80%

70%

100%

75%

Оқуүлгерімінің %

%

%

%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

Дүниежүзі  тарихы 












Оқушы саны







-

-

-

-


«5»












«4»












«3»












«2»












Сапа %

%

%

%

%

%

%

%

%

%

%

%

Оқуүлгерімінің %

%

%

%

%

%

%

%

%

%

%

%

информатика












Оқушы саны








-

10

9

19

«5»









4

4

8

«4»









4

5

9

«3»









2


2

«2»












Сапа %

%

%

%

%

%

%

%

%

80%

100%

89%

Оқуүлгерімінің %

%

%

%

%

%

%

%

%

100%

100%

100%

Основа права












Оқушы саны









-

-


«5»












«4»












«3»












«2»












Сапа %

%

%

%

%

%

%

%

%

%

%

%

Оқуүлгерімінің %

%

%

%

%

%

%

%

%

%

%

%

Познание мира 


-

-









Оқушы саны












«5»












«4»












«3»












«2»












Сапа %

%

%

%

%

%

%

%

%

%

%

%

Оқуүлгерімінің %

%

%

%

%

%

%

%

%

%

%

%







                                 МДОІЖО                 Б.Байедилова


]]>
admin Tue, 28 Mar 2023 17:08:44 +0600
көктемгі жұмыстар https://beisembetuly-kegen.mektebi.kz/47-kktemg-zhmystar.html https://beisembetuly-kegen.mektebi.kz/47-kktemg-zhmystar.html Бекітемін

                                                          Мектеп директоры              М.Адинов

                                                                              «   » ----------- 2023ж.

     «Сарсенбай    Бейсембетұлы атындағы орта мектеп мектепке

дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік

мекемесі   бойынша  2022-2023   оқу  жылындағы  

көктемгі   демалыс   кезіндегі    іс-шара  

  жоспары


Іс-шаралар

Мерзімі


Жауапты


1

Дайындыққа   келетін 11-сынып оқушыларының тізімін  жасау, оқушыларды сабақ кестесімен  таныстыру


20.03.2023

Сынып жетекшілері:

Асангалиева Л.

Қыдырәлі А.


2

Күрделілігі әртүрлі тапсырмалармен жұмыс жүргізу 

үнемі

Пән мұғалімдері

3

Әрбір сынақ тестілеуден кейін  кемшілектерді жою жұмыстарын  есепке алу 

үнемі


Пән мұғалімдері

4

11-сынып оқушыларын құжаттандыру жөніндегі деректер базасын  толықтыру 



20.03.2023

Сынып жетекшілер

Асангалиева Л.

Қыдырәлі А.

5

Дәрігерлік  қызмет     ұйымдастыру, оқушылардың денсаулығын қадағалау

үнемі

Мектеп  мейірбикесі

Қасанбаева М.


6

Қажетті  ақпарат алуға, интернетке қосылуға жағдай жасау

үнемі

Саламатова А.

7

«ҰБТ-ке  дайындаудың психологиялық ерекшеліктері» психологтың  оқушыларға  кеңес беруі, тренингтер  өткізу

23.03.2023

Мектеп психологы 

Сагимбекова Г.

8

Пән мұғалімдерінің ҰБТ папкілерін есепке алу


20.03.2023

 Адинов М.

Байедилова Б.



9

Ата-аналар жиналысы «ҰБТ-ке дайындалу және өткізу тәртібі туралы» /нормативтік  құжаттар/

25.03.2023

Адинов М.

Байедилова Б.

10

«Мың бала» олимпиадасына тіркелген 6-сынып оқушыларымен дайындық жұмыстарын жургізу 

20-25.03.2023

Рамазанова Н.




                                             ДОІЖО               Б.Байедилова




Бекітемін

                                                         Мектеп директоры              М.Адинов

                                                                               «   » ----------- 2023ж.

     «Сарсенбай   Бейсембетұлы атындағы орта мектеп мектепке

дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік

мекемесі   бойынша   2022-2023  оқу  жылындағы   

көктемгі   демалыс    кезіндегі    іс-шара  

  жоспары


Іс-шаралар

Мерзімі


Жауапты


1

Дайындыққа   келетін 11-сынып оқушыларының тізімін  жасау, оқушыларды сабақ кестесімен  таныстыру


20.03.2023

Сынып жетекшілері:

Асангалиева Л.

Қыдырәлі А.


2

Күрделілігі әртүрлі тапсырмалармен жұмыс жүргізу 

үнемі

Пән мұғалімдері

3

Әрбір сынақ тестілеуден кейін  кемшілектерді жою жұмыстарын  есепке алу 

үнемі


Пән мұғалімдері

4

11-сынып оқушыларын құжаттандыру жөніндегі деректер базасын  толықтыру 



20.03.2023

Сынып жетекшілер

Асангалиева Л.

Қыдырәлі А.

5

Дәрігерлік  қызмет     ұйымдастыру, оқушылардың денсаулығын қадағалау

үнемі

Мектеп  мейірбикесі

Қасанбаева М.


6

Қажетті  ақпарат алуға, интернетке қосылуға жағдай жасау

үнемі

Саламатова А.

7

«ҰБТ-ке  дайындаудың психологиялық ерекшеліктері» психологтың  оқушыларға  кеңес беруі, тренингтер  өткізу

23.03.2023

Мектеп психологы 

Сагимбекова Г.

8

Пән мұғалімдерінің ҰБТ папкілерін есепке алу


20.03.2023

 Адинов М.

Байедилова Б.



9

Ата-аналар жиналысы «ҰБТ-ке дайындалу және өткізу тәртібі туралы» /нормативтік  құжаттар/

25.03.2023

Адинов М.

Байедилова Б.

10

«Мың бала» олимпиадасына тіркелген 6-сынып оқушыларымен дайындық жұмыстарын жургізу 

20-25.03.2023

Рамазанова Н.




                                             ДОІЖО               Б.Байедилова

]]>
Бекітемін

                                                          Мектеп директоры              М.Адинов

                                                                              «   » ----------- 2023ж.

     «Сарсенбай    Бейсембетұлы атындағы орта мектеп мектепке

дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік

мекемесі   бойынша  2022-2023   оқу  жылындағы  

көктемгі   демалыс   кезіндегі    іс-шара  

  жоспары


Іс-шаралар

Мерзімі


Жауапты


1

Дайындыққа   келетін 11-сынып оқушыларының тізімін  жасау, оқушыларды сабақ кестесімен  таныстыру


20.03.2023

Сынып жетекшілері:

Асангалиева Л.

Қыдырәлі А.


2

Күрделілігі әртүрлі тапсырмалармен жұмыс жүргізу 

үнемі

Пән мұғалімдері

3

Әрбір сынақ тестілеуден кейін  кемшілектерді жою жұмыстарын  есепке алу 

үнемі


Пән мұғалімдері

4

11-сынып оқушыларын құжаттандыру жөніндегі деректер базасын  толықтыру 



20.03.2023

Сынып жетекшілер

Асангалиева Л.

Қыдырәлі А.

5

Дәрігерлік  қызмет     ұйымдастыру, оқушылардың денсаулығын қадағалау

үнемі

Мектеп  мейірбикесі

Қасанбаева М.


6

Қажетті  ақпарат алуға, интернетке қосылуға жағдай жасау

үнемі

Саламатова А.

7

«ҰБТ-ке  дайындаудың психологиялық ерекшеліктері» психологтың  оқушыларға  кеңес беруі, тренингтер  өткізу

23.03.2023

Мектеп психологы 

Сагимбекова Г.

8

Пән мұғалімдерінің ҰБТ папкілерін есепке алу


20.03.2023

 Адинов М.

Байедилова Б.



9

Ата-аналар жиналысы «ҰБТ-ке дайындалу және өткізу тәртібі туралы» /нормативтік  құжаттар/

25.03.2023

Адинов М.

Байедилова Б.

10

«Мың бала» олимпиадасына тіркелген 6-сынып оқушыларымен дайындық жұмыстарын жургізу 

20-25.03.2023

Рамазанова Н.




                                             ДОІЖО               Б.Байедилова




Бекітемін

                                                         Мектеп директоры              М.Адинов

                                                                               «   » ----------- 2023ж.

     «Сарсенбай   Бейсембетұлы атындағы орта мектеп мектепке

дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік

мекемесі   бойынша   2022-2023  оқу  жылындағы   

көктемгі   демалыс    кезіндегі    іс-шара  

  жоспары


Іс-шаралар

Мерзімі


Жауапты


1

Дайындыққа   келетін 11-сынып оқушыларының тізімін  жасау, оқушыларды сабақ кестесімен  таныстыру


20.03.2023

Сынып жетекшілері:

Асангалиева Л.

Қыдырәлі А.


2

Күрделілігі әртүрлі тапсырмалармен жұмыс жүргізу 

үнемі

Пән мұғалімдері

3

Әрбір сынақ тестілеуден кейін  кемшілектерді жою жұмыстарын  есепке алу 

үнемі


Пән мұғалімдері

4

11-сынып оқушыларын құжаттандыру жөніндегі деректер базасын  толықтыру 



20.03.2023

Сынып жетекшілер

Асангалиева Л.

Қыдырәлі А.

5

Дәрігерлік  қызмет     ұйымдастыру, оқушылардың денсаулығын қадағалау

үнемі

Мектеп  мейірбикесі

Қасанбаева М.


6

Қажетті  ақпарат алуға, интернетке қосылуға жағдай жасау

үнемі

Саламатова А.

7

«ҰБТ-ке  дайындаудың психологиялық ерекшеліктері» психологтың  оқушыларға  кеңес беруі, тренингтер  өткізу

23.03.2023

Мектеп психологы 

Сагимбекова Г.

8

Пән мұғалімдерінің ҰБТ папкілерін есепке алу


20.03.2023

 Адинов М.

Байедилова Б.



9

Ата-аналар жиналысы «ҰБТ-ке дайындалу және өткізу тәртібі туралы» /нормативтік  құжаттар/

25.03.2023

Адинов М.

Байедилова Б.

10

«Мың бала» олимпиадасына тіркелген 6-сынып оқушыларымен дайындық жұмыстарын жургізу 

20-25.03.2023

Рамазанова Н.




                                             ДОІЖО               Б.Байедилова

]]>
admin Thu, 02 Mar 2023 16:43:42 +0600